Apr 28, 2011


Ид завгүй стресттэй ажиллаж байхад минь Миний эмэгтэйгээс дуудлага ирлээ.
* Байна уу. яасан бээ
-Аабаа дади ээжээ надийг байбаа гсн, би дүда диди тртртрт ..... баахан шулганаан /миний хүү ярьжийгаан одоо 2 ой хагастай/
* Миний хүүг ээж нь яасан гэнээ
-аабаа ээжээ надыг байбаа гсн /сургамж өгч зодуулсан бололтой/ би......... баахан үл ойлгогдох шулганаан /надад хов зөөж байгаа нь илэрхий/
*Ид ажилаасаа болоод тээршаасан би, хүүдээ * Аав нь хүүгийнхээ юу гэж ярьж байгааг нь ойлгохгүй байна өө. аав нь ээжтэй нь ярий...

ээжтэй нь ярьж маш хурдан мэдээлэл авав. Манай хүн хэрэгт тарьж тэгээд ээжийнхээ үгэнд оролгүй зөрүүдэлж, ээж нь сургамжийн саваа өгч.... ойлголоо орой очиод хүүтэйгээ ярилций... баяртай хайртай шоо. товчхон яриа. завгүй ажил үргэлжлэв...

Орой нь би хүүтэйгээ ярилаа. Миний хүү яагаад ээжийнхээ үгэнд орохгүй байгаа ийн. яасан ийсэн...
хүү ч гсн надтай ярихаас шууд татгалзав. уур хүргэв. ядарсан би учирлаж учирлаж үг авахгүй түүнийг авчирч өмнөө суулгаад сургав. Аав нь чамд хайртай. гэхдээ чиний гаргаад байгаа муухай аашинд хайргүй тиймээс аав нь тэр аашийг шийтгэлээ явж модоо аваад ир...

Хүү уйлан Аав муухай би ойлгохгүй байна, яагаад надыг зодох гээд байгаа ийн. Би ойлгохгүй байна...


түүний хувьд маш том ойлголт эхэлжийнэ. БИ ОЙЛГОХГҮЙ байна. юу гэж ойлгож байгааг нь мэдэхгүү гэхдээ миний уцаарлан ярьсан тэр өдрийн ярианаас сурсан шинэ үг....

хүүхэд томорноо гэж кккк

4 comments:

Монгол бүсгүй said...

одоо үг хэлээ хянахгүй бол өөдөөс чинь хэрэглээд гацаах нь байна даа. сэргэлэн хүү байна

Хүслийнжигүүр said...

сая л 3 хүрч байгаа л том залуу даа...
би түүнийг тэр маань надыгаа хүмүүжүүлээд л явжийнэ

Оргил said...

nuguu bichlegt comment bichij bolkui bna.

naiz n buur bichih yamar ch uram zoriggui boltsonshdee..

Хүслийнжигүүр said...

уг нь бүх зүйл болох ёстой шд

Пост коммент гэдэг нь цагаанаар байгаа болохоор харагдахгүй байж магадгүү тэр нь УНШИХ гэсний дээр байгаа шоо