Jun 17, 2009

шөнийг сэрээх дуу...



Аабаа Аабаа гэх дуу намайг нойрноос сэрээлээ. Энэ бол шөнийн 2 цагт намайг дуудах хүүгийн маань дуу. big grin
Анх хүүхэдтэй болоход яаж хайрланаа гэж санаа зовдог байлаа. Харин төрснийх нь дараа харахад тэр л хайр Дотор маань байсан гэж ах маань хэлж байсийн.

Харин надад хүүгээ гардан төрүүлж өлгийдөн авч байхад сэтгэл хөдлөлийн нулимс байснаас биш тэр хайр маань бэлэн байгаагүй ээ. Цаг өнгөрүүлэх тусам соронзон адил намайг татах нялх үр минь. Анх хэлд орохдоо ААБаа гэж дуудаж уйлуулж байсан ч одоо бол ээжээ, мөөмөө, за гэхээс өөрийг хэлдэггүй хүү минь шөнө уйлахдаа л намайг дууддаг болсийн. love struck
Урьд бол хүү уйлжийнэ. хайрт минь босоороо гэх байсан намайг тэр дуу хичнээн ядарсан, сэрмээргүй сайхан зүүд мүүд ямар ч хамааралгүйгээр шууд л босгоно.
Тэврэн бүүвэйлэх миний мөрийг налан тайвширан унтах хүүгийхээ халуун илчийг мэдрэхдээ би хамгийн сайхан сэтгэл ханамжийг тэр үед л мэдрэнэ. >big grin<
ААбаа гэж дуудах түүний дуу миний сэтгэлийн далд утсыг шууд хөндөнө. Тэгэж хэлэхээр би бүх юмаа орхино, харна, өхөөрдөнө, инээнэ, тоглоно. Учир нь би аав тэр маань миний хүү бид бие биендээ хэрэгтэй.

11 comments:

Anonymous said...

lol. :)

tatah

Хүслийнжигүүр said...

hehe. haaguur u hiigeed l guigeed bnoo. yamar ch bsan sain bga gej bodoj bga shdee

oldoshaksli said...

Аз жаргаль тань эцэс төгсгөлгүй байг!

Хүслийнжигүүр said...

За ерөөлөөр ерөөлөөр хэхэ

soulmate said...

хүү нь хэд хүрчаагаан?

сайхан зурагнууд байна...
аз жаргал амьдардаг байшингийн цонхоор шагайчаад гарлаа...

Хүслийнжигүүр said...

хэхэ. Хүү маань сая 15 сартай болсоон. Миний гэрт тавтай морил. Харин элдэв юм авч явахгүй шоо гээлоо. хэхэ

Dosu said...

hehe saihniin yasan

Anonymous said...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48

secretwish said...

аасан өөлгөн памбайсан хүү вэ, хүүхдээ уйлахад сэрдэг аав гэсэн чинь ямар гоё санагдаж байнаа хэхэ

Хүслийнжигүүр said...

хэхэ. баярлаад дэвхцэв. Харин чамайг хүүгээ сайн хүн болгон гэхийг чинь уншиад надад ч гсн гого санагдсан шд...

тагтаа said...

хүүх... өнөөх чинь бүүр аабаа аабаа гэдэг болоо юу... саяхан л эх барилцаж авч байж билээ бидэн... цаг хугацаа гэж...