May 18, 2011

гарчиггүй

Тэсэн ядан догдлон хүлээдэг байсан минь саяхан. Зүүдлэхдээ хүртэл ямар байх бол гэж хайх...
Гэрлэснийхээ нилээн дараахан бид хүүхэдтэй болсон. цаг хугацаа хурдтай ниссэж өнгөрснийг, хамт байсан мөчүүдэд минь биднээс хамааралгүй дутагдаж байснийг минь нөхөхөөр айлчлан ирж буй бэлгийн тухай бодох болгондоо бид ихэд баярлан инээлддэг байсийм.

бага багаар томорох гэдэс, өөрчлөгдөх ааш миний баяр жаргалыг минь багасгаж чадахгүй л байсан ...
Хэзээ ч байгаагүй тэр нэгэн одоо нэгэнт бий болчихсон тэгээд удахгүй түүнийгээ би харна л гэхээс нүд гар, сэтгэл минь загтанаж байлаа.

Гар дээр минь унаад ирэх хүүгээ харахаасаа өмнө би түүнийг хайрлаж чадах боловуу гэж хаяа бодож байсаан. гэвч өөрийгөө байгаагаа мэдрүүлэн уйлах дууг нь сонсоод гар дээрээ өргөхөд л Амь амьдралаасаа илүүтэйгээр хайрлах хайр дотор минь унаад ирчихсэн.
.
өдрөөс өдөрт л өөрийн зан чанар өөрийн төрхөө олж байгаа түүнийгээ харж байх нь надад сонирхолтой аялал болдог. Өнөөдөр цэцэрлэг нь ажиллахгүй болсон тул өглөөд эмээг нь иртэл бид 2 гэртээ байлаа.... Би хөлбөмбөг үзээд 5 цагт унтсан ч өглөө хүүгийнхээ шахалтаар 8 д босов. Мань хүн надаас асуужийнэ.
Ааваа ээж хаачсий... ээж нь ажилдаа явчихсан..
ааа тэгүүл 2лаа хоол хийх идэхүү. Миний хүү юу идмээр байгаа ийн.
би мах идмээр байна.... хааа ийм өглөө юу....
би дандаа л мах идмээр байдаг хэхэ. миний хүү дандаа л мах иддэгийшд. чи бүүр ааваасаа ч илүү мах иддэгийшд
ааваа би мах зөндөө идээд байвал тан шиг булчинтай болно тиймээ хэн одоо ингээд хэлций. ядаж л хоолоо идвэл булчинтай болдгийм гээд хэлчихгүй гэж бодсон ч өөө тий миний хүү булчинтай болмоор байгаамуу гэж асуулаа
Тэгүүл би ангийнхаа төмөрөөг дийлнээ... хэхэ тэдний ангид зартай 2 зодоонч байдгийм нэг нь энэ төмөрөө...

гэхдээ аав нь ядраад байна өө чи эмээгээ ирэхээр нь хоол хийлгүүлээд идчих аав нь жаахан унтий.. харин чи энэ боов сүүг идээд уужий за. миний хүү чинь том болцон залуу юм чинь тэ... гэж хэлээд би өрөөрүүгээ яваад унтчихсийм...

2 цагийн дараа надыг сэрээжийнэ... ааваа эмээ байхгүй ээ... би одоо махгүй яахийн

босоод хартал том өрөөг эргүүлчихжээ... зурагтаа асаагаад Cartoon үзэжийнэ. идэж ууснаа тэрүүгээр нул асгаж зутгаж, өөрийгөө угаасан бололтой подвоолк нь ус..... ээжийнхээ цүнхийг онгойлгоод хамаг доторхийг нь тэрүүгээр нэг тараачихсан ааа бас коршоок дүүрэн ажил хэргийн үлдэгдэл, үнэр танар ванлий.... өөрийгөө бол хангалттай зугаалцуулж...............

хальт усанд оруулмар аядаад ажилруугаа эмээг нь ирэхээр нь зөрөөд гарах гэтэл ааваа хайртай шүү хурдан ирээрээ... ээжийг ирэхдээ эмээ бид 2т сүү авчир гэж хэлээрээ... үнжий гээд уруулаа цорвойлгоод....... үнэн хайр хүргэжийнэ аа

5 comments:

Гуталчин said...

oo chi joohon mah huuraad ogchku dee.

peeh tgd gantsaarang ni uldeechij bgaamuu

Эртний анд. said...

yaamar goyiinbe oooo

Хүслийнжигүүр said...

@гуталчин: дандаа мах иддэг хүн өглөөдөө сүү боорцог идүүл сайн байлгүйдээ, гэхдээ заримдаа би залхуурдаг ч ганцаарг нь түгжээд явчихдаг аав бишээ хэхэ би өөрийнхөө өрөөнд унтаж л байхгүй юу доо

@эртний анд: хэхэ юугаараа тэр вэ

Монгол бүсгүй said...

хүүхэд ийм дээрээ л хөөрхөн байдаг байхаа

Гуталчин said...

oo bi odoo yaj unshsiin boloo,

emeeg n ireheer zorood garah getel gjiin sht. odor yaraad ham hum unshsan bololtoi hehe.

chamg chn gantsaarang n orhiod garchij, emeegee irtel bj chadhin bhdaa gej bodjilaa